Sunday, November 19, 2006

Minu sisteem

Olen elanud nüüd elukutselise elu 3 kuud ja tulemused on jäänud 12kilo ja 45 kilo vahele kuus. Mängin kohtades kus makstakse boonuseid ehk mul on siis ametinimetus boonushoor. Erinevad boonused on : esimese deposiidi boonus, reload boonused ja veel mitmeid kuid mainitud on põhilised. Näiteks 100 % boonust oma esimesest sissemaksest. Minu esimene hooramine oli Absolute pokkeris, panin sisse 450 dollarit ja eesmärgiks siis saada 100 prossa boonust ehk välja võtta 900 dollarit. Boonuse saamine tuleneb raketud kätest, ehk mida rohkem raketud jaotusi seda kiiremini boonuspunkte kukub, järelikult mida rohkem laudu korraga käsil seda kiiremini boonuse kätte saad. Absolutes saab iga 100 punkti eest 10 dollarit boonust, 450 dollari saamiseks oli vaja koguda 4500 punkti. Mängisin kõige tavalisemat texas holdem´i 1/2 dollarilisi fixed limit laudu, sellised laud on kõige mõtekamad ka 2/4 laud on sobiv boonuste tagaajamiseks. Kindlasti on vajalik mängida ainult häid käsi ja nõrgad käed südamerahus mahavisata. Pokkeristrateegiaid on palju, mina mängin klassikalist ja soovitan ka teistele sest tõestatud on et pikas perspektiivis on see kõige kasumlikum. Absolute boonust mängisin sellise taktikaga ja neljal laual korraga, aega läks kokku kuskil 40 tundi, päevas mängin tavaliselt 4-6 tundi ja muidugimõista valin ise kellaaja "töötegemiseks" :) . Selle 40-ne tunni tasuks oli 1212 dollarit, sisaldas 450 sissepandud raha, 450 saadud boonust ja 312 võidetud dollarit. Puhtalt siis 762 dollarit nädalaga, eks arvutage ise kuupalk (mulle selline number sobib ). Kõiki selles ajavahemikus tehtud hooramisi siin ära ei too, kuid tänasest peale kirjutan iga hooramise kohta eraldi loo. Vot nii.

No comments: